Yazarın tüm kitaplarını okudum - zaten 5 kitabı war :) diyeni anımsadım- yine yine yeniden çok beğendiğim bi kitap olmuş.. Çünkü azra kohen diorum :) anlatmak istediklerini hikayeler arasına sıkıştırmakta usta kendisi.. Hiç bitmesin istedim, ne zaman azra kohen okusam ardından hemen başka bi kitaba geçemiyorum.. Kitabı okumamak büyük kayıp olur..