Bu topraklarda kadın olmanın zorluğunu Bi kez daha göstermiş Elif Şafak.. Dili, anlatımı su gibi akarken,wicdanlara da dokunuyo.. Arkadaş we dost olmanın, olabilmenin değerlerini sorguluyo..
İclal Aydın'ın kadın ruhuna dokunuşunu we cümlelere dökebilmesini hep sewmişimdir.. Kitap birbirinden bambaşka hayatlar yaşayan ama yolların kesiştiği;kimi zaman geçmişin, kimi zaman sewginin, insanları buluşturduğu, yüreğe dokunan bi hikayeyi anlatmış.. Yer yer yaşatmış.. Sewiyorum seni İclal Aydın