Bu kadar aksiyon ağir geldi ,sakin lütfen.
2/10
·531 syf.··
2019 3. kitabı
·
68 günde okudu
·
Okunma: 04 Şubat 2019 17:25
Offffflara geldim bir adım ötesine geçemedim. H.Günday ne düşündü,amaç neydi,kime hizmet etti,sorunu nolabilirdi,derdi kimleydi ki bu kitabı yazdı bilinmez. 3.sınıf Amerikan film senaryosu okudum .İçinde yok'un yoklarla var olduğu bu kadar mı karanlık ,bu kadar mı anlamsız bir kitap.Yarabbim dedim,dedim dedim okumaya devam ettim.Ki bu kadar övgü aldıysa ve bilmem kaçıncı baskısı yapıldıysa mutlaka bir yerden sonra beni vuracaktır dedim, Baktım olmadı kendim kendime sıktım. Ne vereyim abime ?!:,,?!!! E...r var k...n var olmadı hap var abi.Parayı nasıl bulucaz?,O zaman zengin adamın kızını kaçırıp fidye isteyelim.Kahvaltı da bira ve süt oooh bu benim yaşam standardim .Sen evden kaçtığında kaç yaşındaydın ? Sigara kesmez oldu beni ya.Heey hayat kadınlarıyla yatalım sonra sen küfür et hakaret falan bende geçen seferki kadına yaptığım gibi yine ağzını bağlayıp kemerle döveyim onu.Yetmedi mi ? Silah kaçakçılığı yaptık ya, buda mı yetmedi ? Mafya bozuntularını vursam. O bilmem naptığım adam vardı ya onu hatırladın mı ? Bu da mı olmadı ?? laaayynn bir başıma bırakın beni ben kendi kendime beyin ölümümü yaşayayım.En psikopat benim üleyn... Ama roman kahramanlarımız 7/24 sarhoş ve kes olabilirler ama asla boş insan değiller .Siyasetten gir hooopp felsefeye .Çık felsefeden dal töreye hadi çık ordan çık çık ,eee hadi daha modernizme dalış yapacağız,daha adalet sistemiyle randevumuz var.Herbişeyide biliyorlar herbisey hakkında bilgi sahibiler. "Âvâzeyi bu âleme dâvûd gibi sal bâki kalan bu kubbede bir hoş sadâ imiş” Keşke okumasaydim demedim.Bu kitabı okuyunca evvelinde okuduğum kitapların iyiki'lerim olduğunu anladım.
Kinyas ve KayraHakan Günday · Doğan Kitap · 202535,4bin okunma
··
729 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
henüz okumadım, alsam mı almasam mı derken bu yorum çok iyi oldu. ''şöyle edebiydi böyle harikaydı, siz anlamamışsınız'' diyen sözde gurmelerden gına geldi. bazen beğenmediğine beğenmedim diyebilmek lazım.
Ben de bu kitabı okuyorum uzun zamandır, ama okuyamıyorum 🙈🤣 Anlam veremiyorum nasıl bu kadar beğenilmiş 🙄
Ben okumadigim halde o anlamı veremiyorum 🤗
UKALA KRALİÇE
Gönderi Sahibi
Çok şaşırtıcı degilmi kitap yanlış hatırlamıyorsam 137 bin. Beğenilmesi bir yana ben bile dedim bir ara.Gidip vurgun yapıp çanta dolusu parayla gezeyim bende ülke ülke şehir şehir.Beni bile yoldan çıkartacaktı az kaldı.🤫
Zaten kitap anlamsızlığın kitabı; lakin bir anlam bulmak ve ona kendi kendimizden başka anlamlar yüklemek için okumuyor muyuz? Büyük Nihilist Samuel Becket bile en azından Godot'yu bekliyordu...Kinyas ile Kayra onun bile beklentisi olmayan iki antianlamlı antikahraman
UKALA KRALİÇE
Gönderi Sahibi
Ben anlamsızlığında anlamı olduğunu düşünenlerdenim.Anlamsizlik bana bir anlam katmıyorsa anlamsızlığın ne anlamı olabilir .🤪 Yazar bu kitabı 23 yaşında yazmış ve 66 .baskısı yapılmış .Ben dedim ki ergenmiş seyrettiği filmlerden çok etkilenmiş,napsın şimdi ölsün mü yani.🤣🤣
Sen neymişsin he he heyyyy 😂😂👏👍 piskopat seni Benim de merak ettiğim bir kitaptır Ama ne guzel bir üslup 😏🤔 Her şey varmis meger ki Likeliyorummm seni😂😂
UKALA KRALİÇE
Gönderi Sahibi
Ooo beğendin yani , teşekkür ederim. Var var dedim ya kitapda yok yok ne ararsan aklına ne gelirse o var . Hey bu arada adamsın adam.
Hahahah👍👍😄😄kralllsın Deli kraliçe