·77 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ağustos 2015 00:00 Öncelikle kitabı çok beğendim. O tarihte yazılabilecek en güzel kitaplardan bir tanesi. Yalnız biraz daha olaylar genişletilebilirdi. Birkaç karakter daha romana dahil edilebilir ve olaylar sarmalı geniş bir alana yayılabilirdi. Zweig, Hitler' e karşı aldığı tavırla kendi canına kıymış ve insanlardan ümidini keserek intihar yolunu seçmiştir. Belki de Zweig'ın bu kadar popüler olmasının nedeni bu intihar olayıdır.