Hayatta herkes kendi senaryosunu yazar; yaşadıklarıyla ve yaşattıklarıyla... Hayat çoğu zaman bir rol kapma mücadelesidir... Bazen başrol olup mutlu olursun, bazen figüran olursun, mutsuzluğa yelken açarsın. Bu sarmal böyle geçip gider.= '' ÖMÜR'' ..