Ben şahsen tam metin versiyonunda birazcık sıkıldım. Çok aşırı detaylı olmuş. Keşke bi an önce konuya girse de kitabı bitirebilsem dedim. O da benim kitabı bi an önce bitirme isteğimle alakalıydı sanırım. Çünkü kitap bitince bir boşluğa düşmedim değil. OStephen King