Benim de gerçekten içerik olarak ve tarihi yaşanmışlıklar adına merakla sırasını beklediğim ve arada istemeyerek de olsa biraz ötelediğim bir eserdi. Emin Çapa'nın tavsiyesi ile okudum ve gerçekten okunacak güzide kitaplardan birisi diyebilirim.
Bence de okumalısın Uğur kardeşim. Saygılar. :))