10/10
·296 syf.··
Beğendi
·
2019 61. kitabı
İzlediğim en iyi filmlerden biriydi. Filmi çekilmemiş bir kitaba böyle bir yorum nasıl mı yapılır? Kitabı okurken o sahnenin ışığının ısısını bile görebiliyorsanız yapılır. Satırlarda değil bir eğlence parkındaysanız o an, böyle bir yorum yapılabilir. Korku olmamış diyip bu yüzden beğenmeyen yorumlar okudum. Çok yazık. Çok yazık çünkü demek ki senelerdir imdb’nin birinci sırasındaki Esaretin Bedeli’nden habersizler. Yada üçüncü sıradaki Yeşil Yol’dan. Evet ben bir King fanatiği olabilirim lakin bu kitabın kötü yorumu hak ettiğini samimiyetle düşünmüyorum. Senin beklentin ne sadık okuyucu? Seni en çok korkutan ne? Belki de SİS lerin içindeki canavar yada Eşinle bir seks OYUN u oynarken eşinin ölmesi yada CEP telefonundan yayılacak olan virüs belki de GÖZ lerini ayıramayacağın telekinezi yeteneğine sahip bir kız hatta belki benim kadar sadık bir okuyucunun ne kadar SADİST bir insana dönüşebileceğidir Eğer korkmak istiyorsan içindeki karanlığa sormalısın; “tatlı olarak ne alırsın?” Alacağın cevap seni doğru kitaba götürecektir. Yazarın bir kitabını okuyup, yazar hakkında bol keseden yorum yapanlar umarım zaten bukadar uzun bir incelemeyi okumamışlardır, şayet onlara tek kelimem dahi olamaz. Şimdi kocaman bir kase tereyağlı patlamış mısırını alıp, bu romanın tadını çıkartmanı öneririm. Aşk acısının bile az rastlandığı bu dönemde iyi gelecektir, hassas kalplilere.
Eğlence ParkıStephen King · Sayfa6 Yayınları · 2013786 okunma
··
474 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben hala terayağlı patlamış mısırdayım 🍿 :) Harika bir yorum, okurken tüm kitapların en can alıcı yerlerinde buldum kendimi. Eğlence Parkını da yeniden okuyacağım :)
Yeşim Gökdoğan
Gönderi Sahibi
Her diyetime bozmak için başlıyorum sana da sözüm olsun bir kova ∩(︶▽︶)∩
😎 Stephen King için söylenmesi gereken ne varsa yazmışsınız, daha bu adam ne yapsın sevgili okur. Ağzınıza sağlık.
Yeşim Gökdoğan
Gönderi Sahibi
Çok teşekkür ederim ^.^