·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Nisan 2019 17:55 Kitabın klasiklerin arasında olmasını sağlayan kriterleri söylersek eğer bir inceleme için yeterli olur diye düşünüyorum.
İçerisinde aşkın getirdiği bütün duyguları daha adlandırılmamış duyguları bile işlemiş yazar ve bu kitabı değerli kılan taraf. Ve kitabın en beklenmedik tarafı da klasik arasında olan bir kitaba göre gayet akıcı ve gerisi merak edilecek şekilde kurgulanmış.
Kitabı okurken ortalara doğru aslında kitabı bırakmayı düşündüm. Bunu belki sizde okuduğunuzda hissedeceksiniz. Fakat bırakmayın yazar düşündüğünüz gibi devam etmiyor kitaba ve hikayenin hüznünü bu histen çok uzak olmayan sayfalarda veriyor ve siz onu satır aralarında yakalıyorsunuz ve içiniz rahatlayarak devam ediyorsunuz okumanıza... Romanın sonunda içiniz pek rahat bitmiş olmayacak tabi... İyi okumalar...