Ebru Ince
@black
Takip Et
10/10
·
333 syf.
·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2019 150. kitabı
Keklik
Fakir Baykurt
9/10 · 573 okunma
Okuyacaklarıma Ekle
76 beğeni
·
2 Gösterim
4 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Gönül.
Yillar oldu hala gülümsetiyor bu kitap beni animsadiğimda. Eminim incelemeniz de çok hos olacaktır bekliyoruz Ebru hanim sabirsizlikla:)
1
Ebru Ince
Gönderi Sahibi
Ilk fırsatta :))
Gizle
Gönül.
Gidişat çok eğlenceliydi değil mi?:)
1
Ebru Ince
Gönderi Sahibi
Çok güzeldi :) hele sonu ,apartman sakinleri :)hangi birini anlatayım ;)) toprlarsam güzel bir inceleme gelir buna :)) yoksa uyku tutmaz beni :))
Gizle
Ebru Ince
Gönderi Sahibi
Başı, sonu , ortası her bir yeri "cıncık gibi kitap" okuyun bunu :)) OKUYUN! !:))
4
Ebru Ince
Gönderi Sahibi
Pek yakında :)
1
7 yanıtı göster