10/10
·333 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2019 150. kitabı
Fakir Baykurt
9/10 · 573 okunma
·
2 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yillar oldu hala gülümsetiyor bu kitap beni animsadiğimda. Eminim incelemeniz de çok hos olacaktır bekliyoruz Ebru hanim sabirsizlikla:)
Ebru Ince
Gönderi Sahibi
Ilk fırsatta :))
Gidişat çok eğlenceliydi değil mi?:)
Ebru Ince
Gönderi Sahibi
Çok güzeldi :) hele sonu ,apartman sakinleri :)hangi birini anlatayım ;)) toprlarsam güzel bir inceleme gelir buna :)) yoksa uyku tutmaz beni :))
Ebru Ince
Gönderi Sahibi
Başı, sonu , ortası her bir yeri "cıncık gibi kitap" okuyun bunu :)) OKUYUN! !:))
Ebru Ince
Gönderi Sahibi
Pek yakında :)