·140 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Ocak 2000 00:00 Başucu kitabım olur kendisi.Anlatılmaz yaşanır cinsten bir yazar Dostoyevski. Anlaması zor ve bir o kadar keyifli. İnsanların içinde bulunduğu ruhsal durumları o kadar güzel anlatıyor ki... ilmek ilmek dokuyor. Karakter bazen kendini öyle bir övüyor, bazen de yerden yere vuruyor. Karakterimizin içinde bulunduğu durumu, iyilik kakılması, arkadaş ilişkilerini mükemmel anlatmış. Benim başucu kitabımın olmasının asıl sebebi: Herkes biraz yalnız, öfkeli, üzgün ve mutlak yalnızlık çekiyor. Karakterin düşüncelerinde kendimi buldum. Aslında hepimizin biraz yalnız ve karanlık tarafı olduğu için okuduğunuz zaman çokta yabancılık çekmiyorsunuz. Açıp açıp okunacak bir kitap. Acaba bu kitap Dostoyevski’nin otobiyografisi mi ? Nietzsche ’nin dediği gibi “Yeraltından Notlar, hakikati kanla haykırır.”
#yeraltındannotlar #dostoyevski #1000kitap