9/10
·399 syf.··
Beğendi
·
9 günde okudu
·
2015 228. kitabı
Stephen King
9.2/10 · 9,3bin okunma
·
3 Gösterim
8 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Harika seçim Aysel hanım, ben okuduğumda çok etkilenmiştim.. Stephen King bu işi gerçektende çok iyi biliyor :)
Geç olsunda güç olmasın Ömer bey. İleri bakmak gerek, bundan sonra daha çok okursunuz :)
Madem öyle o zaman önce kitabı okuma alışkanlığı kazanmakta fayda var gibi :)
İlk filmi izleyince kitaba pek bir hevesim kalmıyor..
O zaman doğru bir seçimle başlamışsınız Aysel hanım :)) Hiç bir şey görüldüğü gibi değildir hiç bir zaman, bu kitapta bunu farklı bir açıdan anlamanızı sağlıyor.. Kötü sandığımız iyi, iyi sandığımız da kötü çıkabilir.. İyi niyet ne yazık ki bazen insanı içinden çıkılmaz belalara sokar :(( Ömer bey, evet ben de filmini izledim ama kitabı okuduktan sonra. Filmi de gerçekten güzeldi. Ben nadiren kitaplarını okuduğum öykülerin filmlerini de beğenirim, ve o nadir olanlardan biride "Yeşil Yol" oldu..
Reklam
Aysel
Gönderi Sahibi
Hiç Stephen King okumadım. Bu kitapla başlamak istiyorum. Yüreklendirmeniz çok iyi oldu :)
ilk filmini izlemiştim..filmi izleyince kitabını okuyamıyorum..