sarah jio muhteşem kalemiyle anlatıyor duygusal ve akıcı bir kitap.Üç günde okudum hiç sıkılmadan diğer sayfalara geçebiliyorsunuz hikaye yaratıcı.Kesinlikle okunması gereken bir kitap
Yazıyı değil de fotoğrafı beğenmiş gibiler. Buna başka bir anlam getiremedim çünkü.
Kevser kelimelerin gücüne değil de insanların ahmaklığına aşırı inanırım. Kemal böyleyse lütfen erişmeyelim ben böyle mutluyum :)