·95 syf.····Okunma: 18 Ağustos 2019 19:12 · Kitabı okumam 3 saatimi yok aslında tam 2 saat 4 dakikamı aldı :) Tarz olarak bana pek uygun değildi ama başladığım için bitirmek istedim. Tam olarak bir türü yok kitabın. Yazarın farklı ruh hallerini anlattığı edebi bir yazı aslında roman dan ziyade. Başlangıçta biraz kafa karıştırıyor ama bir süre sonra anlıyorsunuz gerçekte ne olduğunu. Spoiler vermek istemediğimden yazmıyorum ama sonsöz de yazarın 1 arkadaşı tarafından yazılan yazıda da kitabı daha iyi anlayabiliyorsunuz. Edebi, psikolojik metinleri seviyorsanız okuyabilirsiniz ama benim gibi daha akıcı , heyecanlı romanları seviyorsanız biraz zor gidiyor.