·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ağustos 2019 22:58 Yazarın okuduğum 4. Kitabı ve bana göre okuduklarım arasında en muazzam olanıydı.
Anlatılan konular DAVE McKEAN tarafından o kadar güzel resmedilmiş ki anlamamak mümkün değil. Bilimsel kitapları severim, her paragrafta "ne öğreneceğim acaba" diye heyecanlanırım ama bu kitap o heyecanın ötesinde çok akıcı ve dolu dolu bir kitap.
Richard Dawkins zaten her yeni bölüme söylenceler ile girip, ilginç efsaneler ile sizi bölümün başında çekiyor. Sonra da bilim adına son noktayı o kadar güzel koyuyor ki; bilimin ne kadar değerli olduğunu her konu sonunda daha iyi kavrıyor insan.
Çok beğendim, Kesinlikle tüm bilimseverlere tavsiye ederim. Keyifli okumalar. .