Öncelikle teşekkür ederim. Hakikaten okuma yolculuğunuzda katkı verebildiysem ne mutlu bana. Zaten Siddhartha gibi bir romanı, yoğun felsefe içeren bir metni bütünleşerek, yudum yudum okumak gerek. Tabii ki koşarak okuyacağımız romanlar da var illa ki, her roman aynı tatta ve tarzda olmuyor. Fakat hangi kitabı okursak okuyalım, eğer yazarla empati kurulabiliyor ve özdeşim sağlanabiliyorsa o okuma yolculuğu çok daha keyifli bir hale geliyor. Böylelikle de salt okumadan, nitelikli okumaya geçiş yapılmış olunuyor. Kitaptaki kahramanlarla, kurguyla mücadele edip, kavga etmek yerine kitabı, anlatımın temposunda okumak her zaman çok daha zevkli. Okuma şeklinizi dönüştürebildiğiniz için ayrıca tebrik ederim -kolay bir şey değildir.