Hakan Günday’ın methini çok duymuş ama hiç okumamıştım. “Daha” ilk okuduğum kitabıydı. Kesinlikle daha önce okuduğum hiç bir kitaba benzemiyordu. Belki kendi coğrafyamızda yaşanan insan dramları, farklı duygu durumlarını ve hiç beklenmeyen sonuçlarını en ince detaylarına kadar hiç sıkmadan anlatıyor. Her sayfasını merakla okudum. Hakan Günday’ın tarzına bayıldım. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Kitabın filminide izledim, filmi kötüydü malesef.