B.
@1mimar
Takip Et
“Dedim ya işte bocalıyorum. Yeniden yaşamaya başlamak kolay mı?”
Kitabı okudu
Yaşamak
Cahit Zarifoğlu
25 beğeni
·
1 paylaşım
·
5 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Büsra
Ama yeniden başlaması nasıl güzel bir bilseniz :)
1
Önceki 1 yanıtı göster
Büsra
Her zaman:)
1
Gizle