B.

@1mimar
“Dedim ya işte bocalıyorum. Yeniden yaşamaya başlamak kolay mı?”
··
5 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ama yeniden başlaması nasıl güzel bir bilseniz :)
Her zaman:)