Başlarda konunun ilginçliği çok derinden etkiliyor ve sürükleyici bi anlatım da kitabı daha da keyifli hale getiriyor. Ama bence sayfalar ilerledikçe biraz tekrara düşülmüş gibi naçizane fikrim bu. Bu çok az miktarda tabi ki. Belki de yeni yeni okuma alışkanlığı kazandığım için bana böyle geldi. Okumanızı tavsiye ederim ikinci kitabi 'görmek'e başlamak da beni heyecanlandırıyor. Herkese keyifli okumalar