Yukarı mahalle,sardalye sokağı,tatlı perşembe ...
Peş peşe okunması gereken, üçü de birbirinden samimi bir anlatımla yazılmış, okuması çok keyifli kitaplar. Her karakterin nerdeyse her duyguyu keskin bir sekilde yaşayıp bunu bütünüyle size hissettirdiği,yoksul palasa sizi de yanlarına aldıkları onlardan biri olduğunuz çok güzel kitaplar. Okumanızı tavsiye ederim. Herkese keyifli okumalar Tatlı PerşembeJohn Steinbeck