İnceleme değil, teşekkür yazısıdır.
7/10
·216 syf.··
2019 53. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 26 Ekim 2019 13:30
Her telden okurum, Pucca’ya da hiçbir zaman önyargıyla yaklaşmadım. Kendisi de biliyor yazar olmadığını o sadece günlük yazdı, bizde okuduk. Yani ben okudum ilk kitabından son anına kadar.. Edebi değeri geçin, ben her kitabında kahkahalara boğulup “bu kızın içine ne kaçtı” dedirttim çevreme. Doğum anında çektiği acıyı bile anlatırken gülme krizine sokan kadın bırakında kazansın şu kitaptan para dedim. Çünkü depresyonun dibini yaşayıp lustralın köpeği olan ben, bugün gülmeyi hatırladım. Sağol Pucca, son kitabın evet diğerlerinden farklıydı herkesin dediği gibi artık olgunlaşmışsın ama yine de gerçek seni yine yansıtıp güldürdün beni. Güldürmekle kalmadın anksiyete krizlerime farklı bir boyut getirdin, sen acılarınla birlikte güçlenirken bende savaşmam gerektiğini hatırladım. Teşekkür ederim hala hayatta ve canlı olduğumu fark ettirdiğin için..
Edebiyat
Peki Ya Şimdi?Pucca · İndigo Kitap · 20191,542 okunma
·
700 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Şey bu günlük seriliymiş birbirine bağlantılı mı yoksa farkı konular var ?
Menekşe ben hiç Pucca okumadım. Ancak seneler evvel bir genç kızın gizli defteri serisini - ipek ongun - okumuştum :)) O zaman sanırım hoşuma gitmişti...
Menekşe
Gönderi Sahibi
Sen klasiklerinden devam et bunlar seni bozaaar :)