Puan vermedi·484 syf.··Beğendi
· Üzerinden yıllar geçse de etkisinden çıkamadığım bir roman. Yalnız insan olduğumuzu hatırlatan.. Etten ve kemikten oluşan insan. Irk, din, dil diyerek birbirimizi öldürmekten bıkmadığımız insan..
İçerisinde gerçekleşen tarihi olayı epey araştırdım. Livaneli, güzel adam. Güzel iş çıkarmış. Okuyanlar kitabı müthiş bir hayranlıkla ellerinden bırakacaklar. Buna eminim.