Yazarı ilk okuyuşum
Olay olarak , sürükleyicilik olarak oldukça etkileyici bir kitaptı fakat yazarın kullandığı argo kelimeler hiç olmamış, yakışmamış
Okurken insanı soğutacak derecede çirkin bir durum bence
Keşke daha edebli bir edebi çerçevede yazabilseymiş..
O zaman diğer eserlerini de okurdum ama bu şekilde bir üslupla yazan birini tekrar okumayı düşünmüyorum.
Hakan GündayDaha