Kimim ben?
Ne kadar özgürüm ben olmakta?
Davranışlarım, birbiriyle savaşan düşüncelerim, arzularım, öfkem, korkum ne kadar kontrolüm altında?
Tüm mesele hangi düşüncenin iktidara geçecegi midir?
Bir alışkanlığı değiştirip boşluğa düştügümüz o anlar, yıllar sonra iktidarı değişmiş bir milletin afallaması mıdır?
Eğer ki düşünceye erişemiyor isek tek görevimiz beyine bilgi aktarımı yapan veri girişi çalışanı bir bilinç midir?
Sahiden özgür müyüz?
Ne harika bir şahiserdir beyin...
Bir o kadar da karmaşık...