Puan vermedi·184 syf.····Okunma: 20 Kasım 2019 23:33 Kitabı okuduktan sonra keşke Clarissa'nın hayatının devamı zihnimizde hep muğlak kalsaydı, romanın bir sonu olmasaydı dedim.Hepimiz kendi düşüncelerimizde yaşatsaydik Clarissa'yı da böyle zorlama bir sonu okumasaydık.
Kitap Zweig intihar etmeseydi tahminimce 300'ü aşkın sayfa sayısına ulaşırdı fakat talihsiz şekilde yarım kalan kitabi üzerinde pek düşünülmemiş ve 20-25 sayfaya sığdırılmış bir sonla bitirmişler.
Ama hala okunmaya, gelecek nesillere aktarılacak bir modern klasik olduğunu düşünüyorum.