·336 syf.····Okunma: 21 Kasım 2019 21:36 · Jack london'ın okuduğum üçüncü kitabı. Yazarın kitaplarında şunu farkettim hikaye sık sık kendini tekrarlıyor. Çok akıcı bir kitap olduğu söyleyemem, heyecanlı bir şekilde de okumadım. Belki de distopya sevmediğim için bu kitabı çok fazla sevemedim. Okuyup okumama tercihi sizin.