annelik sanatı !
5/10
·200 syf.··
2019 12. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 22 Kasım 2019 11:08
anlatımını çok genel buldum .benim bebeğim 6 aylık, şu an bana sıfırdan ergenlik sonuna kadar anlattığı şeyler çokta faydalı değil açıkçası.çocuk 7 yaşındayken 14 yaşındayken ne yapar beni çok ilgilendirmiyor açıkçası :) bir de anne ve babaya verdiği rolleri pek beğenmedim.not edilecek bir kaç nokta dışında bana 200 sayfada fazla bir şey veremediğini hissettim.
İlişkiler
Annelik SanatıAdem Güneş · Timaş Yayınları · 20161,268 okunma
·
54 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bir yazarın ne demek istediğini ya da sizin ihtiyaçlarınıza cevap verip vermediğini bir kitaptan degil de tüm kitaplarını okuyarak anlamaya çalışırsanız eminim çok daha donanımlı hissedersiniz. Bebeginiz küçükse güvenli bağlanma ve cezasız eğitim sizin ihtiyaçlarınızı belki karşılayabilir. Ama dediğim gibi birinin tüm söylediklerini dinlemeden ne dediğini anlayamazsınız. Selamlar...
şule okuyor
Gönderi Sahibi
diğer kitaplarını da aldım zaten :) sıradalar. yazara yargısız infaz yapmadan tabii ki diğerlerini de okuyacağım teşekkür ederim zaman ayırıp yorum yaptığınız için.