Bu kitap bir kadının 24 saat içinde yaşadığı gerçekten değişik ve şaşırtıcı olayları yer ediniyor. Bu kitabı okurken beni sadece sıkan bir tane sayfa (ya da durum da diyebilirim) bir adamı çok fazla betimlemişti ve ben birazcık sıkılmıştım onun dışında gerçekten bir kadının ilk başta düzgünlüğünü ve sonrasında saflığını görmek mümkün.Kitabın konusu ise şu bir kadının bir adama 24 saat içinde başına gelen ve ona hala tedirgin eden olayı anlatmasıdır. Bir alıntı ile bitirmek isterim. "Bütün özgürler gibi yalnız ve bütün yalnızlar gibi özgürüz.. ."