Puan vermedi·376 syf.··Beğendi
· Her kitabı okumanın bir vakti olduğunu düşünüyorum. Daha evvel De okumaya başlayıp yarıda bıraktığım ama bu sefer bitirdiğim bir eser. Tarık Buğra’yı bu eserle tanıdım. Dili oldukça sade ve anlatımı açık. Vermek istediği mesajı okuyucuya iletebilmiş. Osman Gazi’nin hayatını merak edenler için mutlaka okunması gereken bir eser.