·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Nisan 2019 15:15 kitabın dili çok güzel , anlaşılır ve aşırı derece akıcı geçen bir konusu var. Öyle ki iki gün bile dolmadan bitirmeme sebep oldu. İkinci olarak içerisinde bulundurduğu etnik , dini kimliklere ayrıştırma yapmadan yer vermesi ile inancın aslında subjektif bir olgu olduğunu ve bireyler ile bölgelere göre inanılan inancın çeşitlilik gösterebileceğini vurgulaması çok güzel bir noktadır. Bunlar haricinde sürekli olarak Kişisel Menkıbe üzerinde durarak her insanın varmak istedikleri hedeflerin ve yaşayacaklarının farklı olduğunu bu süreçte insanların bir birlerinin kişisel hedeflerine saygılı olup , karışmadığı sürece kendi hedeflerini takip edebileceklerini söylemektedir. Tabi ki kalbin ruhunu dinleyerek...