Bu kitap okuduğum kitaplar arasındaki en güzel kitaplardan biriydi. Ben en başlarında sıkılmıştım ama okudukça yani olayın asıl başlama noktasında öyle sarıyor ki kitabı bırakmak istemiyorsunuz.
Ortalarında büyük bir huzur ve merakla, baş kahramanın nasıl bu hale geldiğini merak etmekle okuyorsunuz. Sonlarında ise büyük bir şaşkınlık ve üzüntü içinde kitabın sonunu merak ediyorsunuz.
Kitap bittiğinde kahramanın başından geçenleri düşündüğümde yüzümde istemsizce bir tebbessüm oluştu. Bence kesinlikle okunması gereken bir kitap. Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali