Puan vermedi·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Aralık 2019 13:21 Lise zamanlarında bir arkadaşım vesilesiyle bu muhteşem kitapla tanıştım. Doğru hatirliyorsam biyografiydi. Kendi yasadiklarini anlatmış. Kadın olmanın ne kadar zor olduğunu ve ensest ilişkinin igrencligine tanık oldum. Onun acısını birebir yaşamış gibi hissettim kitabı okurken baya yerinde sıkıca kapatıp "hayır yaa bunu yapmış olamaz, bu kadarını yaşamış olamaz" gibi şeyler söyledim. Ciddi anlamda okunması gereken akıcı bir o kadar da üzücü bir hikayeydi.