Kitabı incelerken ele avuca gelebilecek tek bir eleştiri bulamadım.bir çok müsteşriğin(oryantalist) kitabı bundan daha tutarlı muazzez ilmiye çığ ne islamı nede yahudiliği bilmiyor örneğin islamdaki hilal sembolünün sümerlerden alındığını söylemiş iyide islamda hilal sembolü sonradan ortaya çıkmış birşey 7.yyda bidat denir buna islamda insanlar üzerinden din eleştirisi yapılmaz.başka bir bölümde islamda hukuk ırak topraklarını ele geçirdikten sonra kurallaşmıştır demiş hiçmi hadis okumadın bunu yazarken hırsızlığın içkinin cezalarıyla ilgili hadleri.başka bir bölümde berat kandiliyle sümerdeki bir olayı bağdaşlaştırmış kandillerin ne zaman çıktığını sormak lazım muazzez ilmiye çığa kadir gecesi dışında islamda özel bir gece yoktur şii fatimilerde çıkmış bir şeyi islama maletmesi ne kadar tutarsız olduğunu ortaya koymaktadır.tevratta bab 34:5 te eyüp aleyhisselamın kıssasıyla sümerdeki bir olay arasında benzerlik kurmuş tevrat bab 34:5 te eyüpten değil habakkuktan bahseder insan yazdığı şeye hiçmi bakmaz onlarca kitaba puan verdim farklı inançlardan ilk kez bir kitaba 1 veriyorum,betbattı!!!