Bazı konularda farklı düşünsem de genel olarak beğendiğim bir kitap oldu. Konusu insan..
Nasıl yaşamamız gerektiğini, yaşam ve ölümün güzelliğini, ölümden korkmamamız gerektiğini, ve neden korkmamamız gerektiğini çok güzel tane tane anlatan, terapi gibi bir kitap. Kendime DüşüncelerMarcus Aurelius