Puan vermedi·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Aralık 2019 23:58 "Carpe Diem!"
Okurken sürekli kendimi sorguladığım kitap.Ben ne kadar yaşamıştım, o bahsedilen an'ları?
Welton Akademisi, bildiğimiz pek çok okul gibi aslında öğrenciye bilgi aktarmak isterken kişiliğini, ilgisini, becerisini ve ruhunu hiçe sayan bir okul. Bunun yanı sıra da çok katı kuralları var. Ailelerin gözü akademik başarıdan başka birşey görmediği için çocuklarını bu okula göndermek için birbirleriyle yarışıyorlar.
Ve bir öğretmen John Keating, bu düzenin içinde sıkışmış çocukların ruhlarına dokunuyor. Onlara umut veriyor, yaşama sevinci aşılıyor.
Kesinlikle çok beğendim.