Puan vermedi·288 syf.····Okunma: 03 Ocak 2020 23:15 Iyilik okudum dediğim bir kitap ve her insanın çocuk sahibi olmadan önce okuması gerekli. Bizde maalesef evlilik damdan düşer gibi yapılıyor. Kişi çocuk sahibi olmadan önce gerçekten buna hazır olmalı ve evine gelen bu kutsal misafire(kitabın deyimi ile) nasıl davranacağını bilmeli. Kitap baştan sona kişiye bunu öğretiyor ve bunu yaptigimiz yanlışlardan yola çıkarak yapiyor. Okudukça çocuklarıma yaklaşımım belirgin şekilde değişti ve o farkındalığı gerçekten yaşadığımı hissettim. Umarım ülkemizde büyük bir eksiklik olan pedagoji alanında daha çok kitap yazılır ve insanlar bilinçlendirilir.