Halil Cibran’ın toplam elli iki öyküsünden oluşan kitap bir “Ermiş” değil ama çok güzel. Her birinde farklı bir mesaj, farklı bir anlam var. Hangisinden bahsedeyim, hangisini anlatayım? Kısacık öykülerle dolu bir kitap ama o kısa yazılarda bu kadar derin bir anlam olabilirdi ancak. Benim bir daha okumak istediğim bir kitap(Ermiş gibi). Mutlaka okumanızı tavsiye ederim. Keyifli okumalar.