Doğum Lekesi
10/10
·95 syf.··
Beğendi
·
2020 1. kitabı
·
14 saatte okudu
·
Okunma: 04 Ocak 2020 00:45
Yılın ilk kitabını cumartesi akşamı köyümde bitirdim. Aslında 2019’un son kitabı olarak seçmiştim ama muvaffak olamadım. Ben de 2020’nin ilk kitabı olarak seçtim. Eseri merak ediyordum zaten ve aralık ayında Eskişehir Kitap Fuarı’ndan yazarından imzalı olarak almıştım. Eser, hanımların anlatıcısı olduğu 9 öyküden oluşuyor. Naif bir üslubu var yazarımızın. Kahramanların korkularını, ümitlerini, ümitsizliklerini, çekincelerini, hayâl kırıklıklarını ve razı oluşlarını kelimelerde hissedebiliyorsunuz. Eserde ana kahramanlar kadın. Ama onlar hepimizin anası, eşi, sevdiği, kız kardeşi değil mi ki? Neş’et Ertaş’ın bir sözü vardı: “Kadın insandır. Biz insanoğlu...” Öyle işte... Eserde okuduğumuz isimler bizim ailemizden isimler de olabilir ya da yabancı da olabilir. Lakin hisleri çok tanıdık. Yaşadıklarını biz ve etrafımızdakiler de yaşıyor. Eser güzeldi, hızlı da biterdi ama biz müsait olamadık. Biraz uzun sürdü. Ama her şeye rağmen iyi ki okumuşum, dediğim bir eser oldu. Yazarımızın kalemi kuvvetli olsun. Eserlerinin, başarılarının devamını diliyorum. Doğum Lekesi Elif Hümeyra Aydın
Edebiyat
Doğum LekesiElif Hümeyra Aydın · Dergâh Yayınları · 2019243 okunma
·
30 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.