Gözüm yerinde mi/ Bakıver gecikme de.
10/10
·92 syf.··
2020 17. kitabı
Üç sayfada iki satır. Her ne kadar o iki satır’lar edebî olarak çok değerli olsa da estetik kaygısına sanki sayfalar biraz fazla kullanılmış gibi geldi. Farkına varmadım. İnceleyeyim derken kitap bitmiş. İşte kitaptan altını çizdiğim satırlar: Tut gözyaşını anacığım yakmasın/ Puslu çıkar fotoğrafta teknik işte. ** O yıldız bakarken/ Seni mi yansıyor. ** Gözüm yerinde mi/ Bakıver gecikme de. ** Kutsal inadı olanlar gerekli/ Bir kalbi daha olanlar gerekli. ** Elleri tohumları tutan kadınlar/ Anadır sevdalıdır bereket hepsi.
Edebiyat
Ahid KulesiNuri Pakdil · Edebiyat Dergisi Yayınları · 2014425 okunma
·
33 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.