Yazara gercekten bayılıyorum. Insanların anlatılmayan taraflarını anlatıyor hep. En etkilendiğim kitabı ise bu kitap kesinlikle. Yazarın anlatmak istediği bütün derin duyguları coşkuyu yoğunluğu içimde hissettiğim bir kitaptı. Her zaman favorim bu olacak.