Puan vermedi·272 syf.····Okunma: 29 Ocak 2020 23:41 Okurken yaşadım, yeri geldi güldüm yeri geldi gözüm doldu ağladım... Çok akıcı bir şekilde okunuyor zaten diziyi izleyenler hep o sahnelerin çekildiği Kireçburnu’nu hatırlıyor. Bazı sahneler birebir tutuyor, muhteşem bir kitap ancak edebiyat açısından tabiki de zayıf kalan bir kitap.