Zweig okunur
9/10
·368 syf.··
Beğendi
·
2020 3. kitabı
Zweig kalitesiyle bir roman. Aslında öykülerini ve özellikle biyografilerini tercih ederim. Bu okuduğum ikinci romanı. Sanki kendi zamanının şartlarını, iç duygularını aktarmaya çalışmış. Her zamanki gibi beklenmedik bir son yazmış ama gerçekten beklenmedik kısalıkta. Tadı damağınızda kalıyor. Belki de istediği buydu. Keyifle okuyacağınızı tahmin ediyorum.
Edebiyat
Postacı KızStefan Zweig · Martı Yayınları · 20181,025 okunma
·
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.