İnsan hayatında çok az dönüm noktası vardır.Bu kitapta benim için o dönümlerden birisi,bu kadar basit kısa ve çocuksu bir hikaye insan hayatını bu denli nasıl etkiler?
3 defa okudum her okuyuşta yepyeni şeyler keşfettim,burada zaten çok popüler olan alıntılarından kullanmayacağım,yazarına teşekkür ediyorum böyle anlamlı böyle yalın böyle masum böyle güzel birşey yarattığı için.