·261 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ocak 2020 16:16 Tek kelimeyle özetlemek gerekirse: MUHTEŞEM! İnsan vahşiliği ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi. Hem klasik hem de akıcı, sürükleyici, heyecanlı çok ama çok güzel bir kitap. Mutlaka okumanızı tavsiye ederim. Issız bir adaya düşen en büyüğü on iki yaşında olan çocukların başlarında bir yetişkin olmayınca ne hale geldiklerini, aslında insanı çok güzel anlatıyor. Kitabın sonunda yer alan Mina Urgan’ın yazısını da okuyunca daha da anlamlanıyor. Çok geçmeden okuyun, okutturun. Keyifli okumalar.