İlk başta okurken sıradan bir kitap gibi algılamıştım ama yazarın yıllar önceden boylesi tespitler yapması çok hoşuma gitti. İnsanların geçmişi bir çırpıda unutması ne yazık ki her ülkede olduğu gibi bizde de aşırı derecede. Bu konu kitapta çok iyi işlenmiş. Bilim kurgu kitaplarında amiral gemim olabilecek kapasitede.