Karantina...
Onur , Zeynep , Mert ve Burak
Süper Dörtlü. İlk okuduğumda bir anlam yüklememiştim. Ama sonrasında anladım. Karantina insana yalnız değilmişsiniz gibi hissettiriyor. Sanki gerçekten Burak’la eğleniyormuşsunuz gibi , Zeynep’le üzüntüsünü paylaşıyormuşsunuz gibi, Mert’ şeklinde konuşuyormuşsunuz gibi , Onur’ la kıskanıyormuşsunuz gibi ve bu güzel kalplerle vakit geçiriyormuşsunuz gibi hissettiriyor.
Bazılarına göre karantina bir ergen kitabı, anlamsız , öylesine yazılmış. Ama o insanlar şunu anlamıyor : Eğer üzgünsen ve karanlıktaysan birkaç insan gelir ve senin karanlığının ayı olurlar. İşte bu güzel kitaba laf söyleyenler böyle yüzeysel insanlar. Bu duygunun nasıl bir şey olduğunu anlamayan insanlar. Bizim bu duyguları anlamamızı sağladığın için teşekkürler Beyza Alkoç