·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Şubat 2020 21:32 Kitabı okuma sebebim tarihi gerçeklikleri hikaye olarak okumayı sevmemden kaynaklanıyor. Kitap esrarengiz bir tarihi gerçeklik üzerine bina edildiğinden merak duygusu sizi kitaba itiyor. Okumaya başlayıp ilerledikçe günümüz siyasi ve dini olaylarıyla olan ilginç ve şaşırtıcı derecede fazla benzerlikler kitaba iyice sarılmanıza sebep oluyor. Kitabın kahramanları ve olay örgüsü ustaca tasarlanmış ve yalın bir anlatım diliyle tarihi kurgu düzeyinde bizlere aktarıyor.
Kesinlikle okunması gereken bir kitap şiddetle tavsiye ediyorum .Şimdiden keyifli okumalar...