Normalde çok hızlı kitap bitirebilen bi insan değilim ama bu kitap o kadar sürükleyici ve akıcıydı ki 4 günde bitirdim.
Zeze,Portuga ve Minguinho dostluğunu çok sevdim.
Çoğu kişi sonunda ağlamış duygu yönünden yüklü bi sondu ancak sonunu okulda okuduğum için çok etkilenemedim sanırım ağlamamamın sebebi bu.
Okumanızı şiddetle tavsiye ederim ️