Bir çocuk gibi, çocuk kalbi ile, her şeyi hoş görmek, incitmemek, sevmek gerek. Tıpkı Küçük Prens gibi. Çocukluğun masumiyetini ve saflığını arama yolunda güzel bir kitap oldu benim için.
Teşekkürler Saint-Exupéry...
Antoine de Saint-ExupéryKüçük Prens