Kötü muamele gören ve bu yüzden hiç büyüyememiş çocuklar, hayatları boyunca kendilerine acı çektiren kişilerin "iyi taraflarını" görme çabası içinde olacak ve bütün umutları, beklentileri bu çaba doğrultusunda olacaktır.
Sayfa 118 - Okuyanus Yayınları
··1 alıntı·
1.337 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
aslida bunun tersini de söylemekte mumkun. yetişkinlik cağına geldiklerinde, kötü muamele musebiblerinin iyi yönlerinide kötü görme eglimi agir basmakta oluyor..
Korkunc 😳